Sunday

Mari belajar Bahasa Jepun :D hait! wakarimashta!

AYAT BARU di JEPUN

Kalau yang sedang boring-boring tu tak tau nak buat apa, dalam kepala otak asyik fikir POLITIK, REFORMASI dan lapar dahaga sahaja, apa kata kita berhibur sikit dengan lawak nama jepun ni.

> 01. Yang pemarah - KEiJI CACIMAKI
>
> 02. Yang suka berjimat - SAYORI SUKAMURA
>
> 03. Yang bisu - KIETA TADASORA
>
> 04. Yang suka makan nasi - NANACHi KASIBANYA
>
> 05. Yang suka layan blues - APO NADIKATO
>
> 06. Yang suka belajar - ASHIKO ULANGKAJI
>
> 07. Yang kerap bikin kacau - WAKASI HURUHARA
>
> 08. Yang sangat kedekut - MATIMATI TAMOKASI
>
> 09. Yang suka sangat tidur - ICHIBAN TIDOMATI
>
> 10. Yang suka mengintai - HINTAI AKOSUKA
>
> 11. Yang tua - TARAGIGI PADANMUKA
>
> 12. Yang kena tinggal bini - SUSAHATI BINILARI
>
> 13. Yang suka merempit - SAJA CARIMATI
>
> 14. Yang Lembab - AYUMI SIPUTBABI
>
> 15. Yang suka BERSUMPAH - SAIIFOO BAUKARI


sapa2 ada nak tambah,bleh btau ek :D sharing is caring org kata kan~:P

7 comments:

niqobi said...

wah... jepun pulak~... jepun buatan ye~.... v(0_0)

dr.zyedz said...

cheh.. aku ingatkan entry ko kali ni sangat berilmiah, rupanya tidak.

hee.. rajinnya update blog. haha.

(aku dah nak habis praktikal. selamat hari raya, maaf azhir batin).

dr.zyedz said...

typing error:

*zahir batin.

Ahmad Aizuddin Sudari said...

watashiwa banggadesu..hahahah. bagus! bagus! maraysia boreh!

hamdan al-kandahlawi said...

ilmiah gak tu..rilek2s kan minda.hehe

nurul said...

hamdani boroilagi!!! hahahaha!!!

Anonymous said...

aizama buncitonggeki.hahaha