Thursday

besday-besday di bulan ini~hepi besday!

5salam kpd semua,

baru terperasan.. dalam rekod saya ada la beberapa nama yg lahir dlm bulan ni..

Allah selamatkan kamu..

Allah Selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu semua..
Allah selamatkan kamu..
(utk muslim)




Moga2 kamu2 semua dirahmati Allah,diberkati perjalanan hidup,dijauhi dari maksiat,dipenuhi dengan nur hidayah,yang melimpah-limpah,beserta hati yang tidak gundah,menempuh hari-hari yang cerah,keberkatan yang tak sudah,petunjuk jalan dr Allah,Semoga segalanya dipermudah..

InsyaAllah...

Mereka2 tersebut yang menjadi dan akan meningkat usia lagi adalah : ni yg ada dlm rekod saje la,yg tkde,harap maaf,bleh bgtau.leh masuk dlm rekod :D

1- AbdulQader Ahmed [x-SRC] - 1 Mei
2- Muhammad Khairol Khalid[x-SRC] - 2 Mei

3- Amirul Ridzuan Hanif [x-SRC] - 11 Mei
4-Syarifah Anis Syafika [x-tanzim IU]- 28 Mei
5- Zahidahtul Kamaliah Bt Saharun [x-tanzim IU] - 31 Mei 1988[budak kecik :p]
6-Liang Weng Keong [x-SRC] - 31 Mei
7- Siti Suraya [tanzim IU] - 25 Mei
8-Nor'ain Sha'ari [x-bdt iumelaka]-24 mei
9-Mohd Hamdan Mohd Sharif- 16 /6/1986
10- Fazakual (x-tanzim iumlka) - 23/5/1986

kepada besday yg dah lepas-saya wish kan hepi belated.baru teringat :P

all d best in final

6 comments:

khaulah said...

Selamat Hari Lahir semua.. semoga sentiasa mendapat taufiq dn hidayah Allah ... smoga di pnjngkan umur dn murah rezeki... =)


p/s: ade org nak promote birthday dia... jugak...

"Mohd Hamdan Mohd Sharif- 16 /6/1986"

~ZuLhAiRi~ said...

salam...

yang 16/6 tu boleh dilupuskan ya...ganti dengan 14/01....ok?...haha

Al Qamariah said...

promote besday sendiri nampaknya..:p

hamdan al-kandahlawi said...

ek..hahaha.hampehnye cik qurra':P

~mIsS_p00h~ said...

akk rs skrg bulan mei, bukan june kn? np ade 15/6 ni? :D

syukran bk0ngsikan birth date mrk! skurang2nye leh wt reminder utk wish nnt! hehe...

all d best utk yg t'akhir! :)

hamdan al-kandahlawi said...

:D

kira nk dkt june dh la ni..hehe